Beauty Centre Maastricht

Webdesign Maastricht ☆ Website maken ☆ Website optimaliseren ☆ Website onderhouden ☆ 043WEB Webdesign & SEO uit Maastricht

Beauty Centre Maastricht

Over deze website

Beauty Centre Maastricht is een cosmetische kliniek gespecialiseerd in injectables, zoals botox en fillers, tegen huidveroudering en ter huidverbetering. Het wordt gerund door drs. Renate Cheung, esthetisch arts (BIG-nummer 69919362101).

Renate heeft de opleiding Geneeskunde voltooid aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en is daarmee afgestudeerd arts. Na deze opleiding is zij ruim 5 jaar werkzaam geweest in de reizigersgeneeskunde als erkend reizigersgeneeskundig arts. Dat was een mooie baan, maar diep van binnen wist zij dat zij wilde ondernemen. Ondernemen zit in haar bloed. Daarom heeft zij uiteindelijk in 2020 de knoop doorgehakt en is zij haar eigen cosmetische kliniek begonnen.

Webdesign Maastricht ☆ Website maken ☆ Website optimaliseren ☆ Website onderhouden ☆ 043WEB Webdesign & SEO uit Maastricht

Beauty Centre Maastricht

5/5

Vriendelijk contact, wordt goed naar je geluisterd, geeft pragmatische oplossingen, snel resultaat (sneller dan ik had verwacht), komt beloftes na, schept realistische verwachtingen en legt goed uit. Al met al, zeer tevreden met de geleverde dienst.

Bekijk ook eens

Authentic Albania Travels

Authentic Albania Travels

Authentic Albania Travels

043WEB ☆ Webdesign Maastricht

We zijn gespecialiseerd in het maken van nieuwe websites en het optimaliseren van bestaande websites. Ruim 20 jaar geleden zijn we gestart als webdesign ondernemers in Maastricht. Intussen zijn we ruim 600 websites verder en zijn we uitgeroepen tot het beste webdesign bureau van Limburg. We houden niet van toeters en bellen maar maken het liefst functionele en moderne websites. Onze toverwoorden zijn hierbij ‘vindbaarheid’ en ‘persoonlijk contact’. Het uitgangspunt daarbij is dat een website een meetbaar toegevoegde waarde moet leveren. Zodoende zijn we ook officieel Partner van Google. Daarnaast vinden we een persoonlijke benadering belangrijk. Goed luisteren en dit vertalen in een website die bij de klant past. We gaan niet voor moeilijke processen, maar onze aanpak is “doe maar gewoon!”